A 10x3-as zsírégető módszer

Zsírégető súlyzások

A legjobb zsírégető súlyzós edzésforma By: IQfitnesz.

zsírégető súlyzások 36 és fogyniuk kell

Nézed a hatalmas kigyúrt testépítő fazont a videón, ahogy tömi magába a kaját. Közben minden egyes izomrostja látszik külön a bőre alatt.

Ráadásul ez még csak nem is a csalónapja, amikor majd egy komplett McDonalds raktárkészletet töm magába. Aztán megnézed a legdurvább erőemelőket, akik nem zabálnak többet sőt, sok esetben még a csalónapot se tartanak, mégis akkorák, mint egy ház.

Termékek, amik érdekelhetnek:

Pedig kétszer-háromszor annyi súlyt mozgatnak meg hetente. Természetesen a több tíz vagy százezer követővel rendelkező, nagy versenyeket természetes zsírégetés aktuális testépítők nem csupán diétájukra és az edzéseikre támaszkodnak az egyszámjegyű testzsír százalékuk megőrzésekor.

15 PERCES ZSÍRÉGETŐ EDZÉS / ESZKÖZÖK NÉLKÜL / KOLOSZÁR ENIKŐ

De vajon, ha ugyanaz az ember naturál életmód mellett, ugyanannyi kaja bevitele mellett erőemelő edzéseket végezne és nem testépítő jellegűt, akkor is ugyanúgy nézne ki? Fizika Az elemi fizika azt mondatná velünk, hogy az elvégzett munka a megemelt összsúllyal arányos, tehát, aki több súlyt megmozgat, az több munkát is végez.

Akkor honnan jön a többi?

Feltételezve, hogy közel azonosak a testméreteik, így a mozgásterjedelem is azonos. Ha megnézzünk egy azonos szinten lévő testépítő, erőemelő és súlyemelő edzéstervet, akkor azt láthatjuk, hogy utóbbi két sportoló jellemzően 1,szer annyi súlyt mozgat meg hetente. Közel azonos rúdsebességet feltételezve a teljesítmény is egyforma lenne, de itt már zsírégető súlyzások az edzés időtartama is, mert a testépítőknél ez is alacsonyabb szokott lenni.

Azonban a megemelt súlyból kiindulni több okból sem szabad.

"+_NEWS_RATING_YOU_DONT_LIKE_THIS_ARTICLE+"

Egyrészt az izmok tapadási és eredési helyének különbsége ugyanakkora súly megmozgatásakor is más forgatónyomatékot fog eredményezni, és így ez nem sportág függő, hanem egyén függő paraméter lesz. Másrészt közhiedelemmel ellentétben az egy óra súlyzós edzés kcal felhasználása igen kis mértékben függ a megemelt súly nagyságától. Egy átlagos súlyzós edzést végző egyén kcal-t használ fel óránként. Ha azt nézzük, hogy 5 sorozat 8 ismétléses guggolás kilóval Jó ez csak az emeléseket takarta, a súly fel- ás lepakolása, a kiállások és letételek és a kontrollált leereszkedés még hozzá tehet ugyanennyit, de akkor is csak 10 kal-ról beszélünk, zsírégető súlyzások elvégeztünk 40 guggolást kilóval.

A 10x3-as zsírégető módszer

Akkor honnan jön a többi? A szervezet felkészítéséből, üzemeltetéséből és helyreállításából: Ha nem csinálnál semmit, a szervezeted akkor is nagyjából úgy működik, mint egy wattos gép.

A puszta létezéshez is energia kell. Ez a puszta zsírégető súlyzások is jelent nagyjából kcal-t óránként.

Súlyzós edzés és fogyás? Micsoda?!

Vigyázz ez nincs zsírégető súlyzások a fenti kcal-ban, ez azon felül van! Zsírégető súlyzások ugyan, de edzés közben mozogsz, amikor odamész a súlyhoz, amikor pakolod, mikor leülsz pihenni, iszol, stb. Szaporább lesz a zsírégető súlyzások, mert több oxigénre lesz szükséged.

A megemelkedett teljesítményhez energiát kell biztosítani, ehhez fel kell szabadítani a tárolt glikogént és zsírt. Ennek mind energia igénye van és ezek lebontásához és felhasználásához is energia kell. Az anyagcsere folyamatok melléktermékeit el kell szállítania a szervezetednek.

zsírégető súlyzások legjobb karcsú gyors shake a fogyáshoz

Hűtened kell magad vagy fűtened, de az a ritkább. Igen jelentős tétel. Ráadásul az adaptáció miatt, az előzőnél erősebbre és nagyobbra fogja a szervezet építeni magát.

zsírégető súlyzások legjobb karcsúsító kamzélok

Ez utóbbi tétel az, ami egyébként a súlyzós edzést az egyik legjobb zsírégető mozgásformává teszi. Ez a folyamat akár órát is tart az edzés után, ami által a teljes energiafelhasználás többszöröse is lehet az edzésen közvetlenül felhasználtnak. Visszatérve a kiindulási kérdéshez, jól látszik, hogy az izomépítő jellegű edzésekre az erősítő jellegű edzésekhez képest fokozottan jellemzőek a fenti pontok.

Magasabb pulzus szám, fokozottabb oxigénigény. A testépítő zsírégető súlyzások edzések sokkal nagyobb hatással vannak az anyagcsere folyamatokra és nagyobb mértékű sérülést okoz az izomzatban, mint az alacsony ismétlésszámú erősítő edzések.

Súlyzós edzés és a zsírégetés

Igaz, hogy utóbbiak jobban megterhelik a központi idegrendszert, de az nem igényel akkora energia felhasználást. Lehet, hogy egy kocogás, egy szobabiciklizés, vagy elliptikus tréneren eltöltött fél-egy óraarányaiban több zsírt fog elégetni, mint amennyi egyéb energiaforrást felhasznál, azonban ha a teljes képet nézzük, akkor az abszolút mennyiség a közepes ismétlés számú ellenállás edzés esetében lesz a legmagasabb.

Mi zsírégető súlyzások a tanulság? A hülye gyúrós azt hiszi, zsírégető súlyzások már megint az ő sportága a legjobb.