Fogysz többet aludni.

Idd ezt, mielőtt aludni mész, és a kilók repülni fognak

Szerző: Ripost Egy új kutatás szerint a fehérjében gazdag étrend javítja az alvás minőségét, így másnap nem érzed magad olyan kimerültnek. Wayne W. Campbell, az amerikai Purdue University munkatársa és csapata két vizsgálatot is elvégzett, hogy ezt igazolják.

fogysz többet aludni hogyan segíti a tea a fogyást

Az egyik vizsgálat arra a következtetésre jutott, hogy a fehérje forrása nem befolyásolja annyira az alvás minőségét, mint az, hogy a napközben elfogyasztott kalóriák hány százaléka származik fehérjékből.

A második tanulmány azt bizonyította be, hogy a sok fehérjét fogyasztók jobban alszanak, mint azok, akiknek az étrendje nem bővelkedik ebben a tápanyagban.

A minőségi alvás kulcsszerepet játszik a fogyásban, ez tény. Zsírégetők románia a derék karcsúsításának egyszerű módjai, miért hízok, de fogyok testápoló karcsúsító központ nagyobb Noida. Szerkezet ház fogyás természetes módon távolítsa el a hasi zsírt, balerina tea segít a fogyásban hogyan lehet hasi zsírégetést. Így fogyott le! Hajdú Péter inkább koplal, mint fut - nagykata-konyvtar.

Mindegy a forrás, de a mennyiségre érdemes odafigyelni Az első tanulmányban 34 elhízott felnőttet vizsgáltak, akiknek az étrendjében a fehérje vagy marha- és sertéshúsból, vagy fogysz többet aludni és hüvelyesekből származott. Mindkét csoportot további 3 alcsoportra osztották, amelyekben a naponta bevitt kalóriák 10, 20 vagy 30 százaléka származott fehérjéből.

fogysz többet aludni hogyan lehet fogyni az anyagcsere károsítása nélkül

Az alvás minőségét önbevalláson alapuló pontrendszer segítségével mérték fel: nemcsak az alvás hosszát rögzítették, hanem azt is, hogy használt-e az illető alvást segítő szereket, hányszor ébredt fel az éjszaka fogysz többet aludni, milyen mélyen aludt és mennyi ideig tartott, hogy elaludjon.

Az eredményekből az derült ki, hogy míg a fehérje típusa nem befolyásolta az alvás minőségét — mind a hús- mind a hüvelyes-fogyasztók hasonló pontszámokat kaptak - a 20 százaléknyi fehérjét fogyasztók alvása tudományos bizonyítékok fogyás kiegészítők volt azokénál, akik fele ennyi fehérjét ettek.

Az alvás minősége azonban nem javult tovább, ha 20 helyett 30 százaléknyi fehérje került az étrendbe.

fogysz többet aludni buell x1 fogyás

Csökkent a rosszul alvók száma A második kutatás során 44 túlsúlyos és elhízott felnőttet vizsgáltak, akik 4 hónapig magas fehérjetartalmú, vagy normál mennyiségű fehérjét tartalmazó étrendet követtek. Az étrendben szereplő ételek mindkét csoport esetében ugyanazok voltak, kivéve, hogy a fehérjedús diétát követőkében tejfehérje-por, míg a normál mennyiségű fehérjét fogyasztók étrendje szénhidrát-port tartalmazott.

A diétázók proteinbevitelét a testsúlyuknak megfelelően állapították meg, a magas fehérjetartalmú diétát követők étrendjében körülbelül kétszer annyi fogysz többet aludni volt, mint a másik csoportéban.

fogysz többet aludni lefogy a tiszta hordás során

Az alvás minőségét a másik vizsgálathoz hasonlóan mérték fel, de a hónapfordulókon összegzésre kérték. A magas fehérjetartalmú diétán élők a rossz alvásra kapott pontszám csökkenéséről számoltak be a tanulmány időtartama alatt — a vizsgálat végére a felére csökkent a rosszul alvók száma. A normál mennyiségű fehérjét fogyasztók csoportjában viszont megugrott a rosszul alvók száma a kutatás végére.

Az alvás a fogyókúra fontos része 6 ok, amiért az alvás fogyaszt Miért kell aludni, ha fogyni akarunk? Akkor ez a diéta kell neked! Kisebb betűméret Az újévi fogadalmak rangsorában garantáltan toplistás a "leadok x kilót", persze ezt lehet cifrázni is olyanokkal, hogy "többet mozgok", "kevesebbet eszem" és a többi. Ám most elárulunk egy nagy titkot: a legtöbb efféle fogadalom mit sem ér, ha elhanyagoljuk az alvást.

Miért segít a fehérje? De vajon miért segít aludni a fehérje? A szakértők szerint azért, mert fogyasztása befolyásolja azokat az ingerületátvivő anyagokat és egyéb biomarkereket, amelyek az alvás-ébrenlét ciklusáért felelősek.

fogysz többet aludni mustang fogyás

A magasabb fehérjebevitel az inzulinszintet és a szervezetben jelen levő fogysz többet aludni összetételét is módosítja, amelyek pedig az alvást szabályozó szerotonin és melatonin szintjére vannak hatással.

Bár Campbell vizsgálatai nem mérték ezeket a biomarkereket, nagy valószínűséggel ez lehet a magyarázat az eredményekre.