Fogyás 50 éves kor körül (2. oldal)

Fogyás kitűző célok. Fogyókúra – a siker egyszerű receptje

Zátrok Zsolt 4 Kismillió fogyókúra ötlettel találkozhatsz. Reklámoznak mindenféle étrendet, edzésrendszert, meg persze csodabogyókat, amitől egy fogyás kitűző célok alatt 20 kg-ot lefogysz. Etetnek mindenféle shake-ekkel, kivonattal, hitegetnek fotelben ülve is ható módszerrel. Véleményem szerint ezek közül egyik sem ad megoldást, mert kampányszerűek, rövid ideig követhetők. A többségnek nem fogyás kitűző célok, hanem életmód és táplálkozás változtatásra lenne szüksége a fogyáshoz.

A sikeres fogyókúra receptje egyébként pofonegyszerű! Mi működteti a tested? Tested működéséhez energiára van szükség. Kell ahhoz, hogy sejtjeid működjenek, megújuljanak. Az energiát a tested állítja elő azokból a táplálékokból, melyeket a szádon át bejuttatsz. Mindegy, hogy húst, zöldséget, gabonát, gyümölcsöt vagy cukrot eszel, végső soron energiává és persze salakanyagokká alakul. Nagyjából olyan a folyamat, mint ahogy a kályhában történik. A papír, a fa, a szén egyaránt meleget ad.

Azonban az egyik többet, a másik kevesebbet.

Recent Posts

A táplálékok hasonlók, egységnyi cukorban például sokkal több az energia, mint ugyanannyi sárgarépában. Az egyszerre bevitt életből csak egy adott mennyiségű energia nyerhető ki.

A SIKERES FOGYÁS 5 LÉPÉSE -- [ Felejtsd el a fogyókúrát mindörökre! ]

Ha ez kifogy, akkor energiahiány keletkezik. Az éhségérzet szinte kényszerít, hogy egyél. Mitől függ az energiaszükséglet? Az, hogy a tested mennyi energiát igényel két dologtól függ.

fogyás kitűző célok

Az fogyás kitűző célok, ami az alapvető életfunkcióid fenntartásához szükséges energiamennyiség. A napi tevékenységedtől, azaz ennek fenntartásához szükséges energiamennyiségtől.

Ha irodai munkád van és fogyás kitűző célok nap ülsz, akkor kevés, ha pedig egész nap zsákot hordasz, akkor sok energiát használsz fel. Minél többet mozogsz, annál több energiát használsz.

fogyás kitűző célok

Az egyensúly jelentősége A természetben általános, hogy az élőlények egyensúlyra törekednek, azaz annyit táplálkoznak, amennyi szükséges az életük fenntartásához, aktivitásuk megtartásához és maradnak tartalékaik arra is, hogy veszély esetén a menekülni tudjanak. A vadállatoknál megfigyelheted, hogy a nyári időszakban sokat esznek és híznak. Ilyenkor bőséges a táplálék, tartalékokat kell képezniük azokra az időszakokra, amikor nincs táplálék és ezeket a raktárakat fogják felhasználni.

Az élelmiszerboltok egész évben nyitva állnak. A bőséges és energiában dús táplálkozás ma már a többség számára elérhető. És sokan élnek is vele.

fogyás kitűző célok

Nemcsak fogyókúra sátor, hogy átvészeljék a téli napokat. Mitől hízom?

Mitől függ az energiaszükséglet?

A hízás az energiaegyensúlyod felborulását jelzi. Ha elkezd növekedni a tested zsírtartalma, azt jelzi, hogy többet eszel-iszol, mint amire a testednek szüksége van. Nem kereshetsz kifogást!

fogyás kitűző célok

A testedbe csak és kizárólag Te juttathatsz energiát, mégpedig a táplálkozással. Senki nem ehet helyetted. Ez megmásíthatatlan TÉNY! Vannak olyanok, akik hormonproblémára, gyógyszerekre hivatkoznak, mondván attól híznak. Ez azonban ebben a formában nem igaz! Az igaz, hogy egyes betegségek, gyógyszerek csökkentik az energiaigényt vagy éppen fokozzák az étvágyat. De a túlsúly nem magától a hormonproblémától keletkezik, hanem attól, hogy többet energiát vesznek fel, mint amennyit leadnak.

Ezt a késztetést akarattal le lehet győzni. Természetesen ezekben az esetekben az érintettnek sokkal-sokkal nehezebb dolga van, de ettől még nem mutogathat másokra az elhízásával kapcsolatban. Attól, amit én eszek meg, nem más fog elhízni, hanem csakis én magam!

Mi a fogyás nagy titka? Ennél semmi sem egyszerűbb! Kevesebb energiát vigyél be a testedbe, mint amire a tested fenntartásához, továbbá a napi aktivitás energiaigényének fedezéséhez kell! Mi a legegyszerűbb fogyókúra módszer? Vegyél egy fogyás kitűző célok.

Fogyókúra – a siker egyszerű receptje

Állj rá és mérd meg a súlyod. Írd fel egy papírlapra. Egy hét múlva ismét mérj és hasonlítsd össze az eredményt. Ha nem változott, azt jelenti: annyit ettél, amennyit a tested felhasznált. Ha nőtt, akkor azt jelenti, hogy többet ettél, mint amennyi szükséges lett volna. Ha a súlyod csökkent, akkor többet használtál fel, mint amennyit bejuttattál. A fogyáshoz semmi mást nem kell tenned, mint hosszú időn át kevesebbet egyél-igyál, mint ami elhasználsz.

A naponta többszöri mérés tök felesleges. A súlyod a tested víztartalma függvényében egy napon belül is változik.

Most Végre Választ Kapunk Az égető Kérdésre: Lehet-e Fogyni Mozgás Nélkül?

Akár több kiló különbséget okozhat a verítékezés, légzés, vizelet és fogyás kitűző célok alakulása. És persze a megivott, megevett mennyiség is változékony. Azaz néhány naponta elég mérni és a trendet azaz az értékek alakulási irányát figyeld! Miért nehéz a fogyás? A fogyókúra sikeréhez erős önkontrollra van szükség, és nem csak egy napig. Nos… ez a legnehezebb! Az ételek többsége finom. Az étkezés az élvezetek forrása. A modern táplálékok többsége rendkívül energiadús, így egész kis mennyiség elég lenne belőlük.

Post navigation

Önsanyargatás nélkül hetente kb. Azaz egy hónapban 2, egy év alatt kg-ot. Ha jelentős a felesleged, akkor évekig is eltarthat a leadása. Fogyni csak olyan módszerrel lehet, amit hosszú időn át tudsz csinálni.

fogyás kitűző célok

Alig várod, hogy leteljen és ismét ehess. Így néhány nap múltán már ismét a régi súlyodnál vagy. Javaslatom Manapság van egy csomó olyan weboldal vagy mobilapp, ahol vezetni tudod az energiaegyensúlyod. Dokumentálj minden falat ételt, italt, minden testmozgást, aktivitást. Ne hagyj ki semmit, csak magadat csapnád be. Nagyon hasznos, hogy azonnali visszajelzést kapsz az energia egyensúlyodról. Látod, hogyan viszonyul egymáshoz az elfogyasztott és leadott energiád.

Amikor kibuksz, akkor ők pont átsegítenek a mélyponton, aztán máskor fordítva, épp te segítesz nekik. Semmi mást nem kell tenni, csak figyelj, hogy a leadott energia minden nap több legyen, mint fogyás kitűző célok elfogyasztott. Mi van, ha a kalóriaszámolás ellenére nem fogysz!? Előfordulhat, hogy precízen számolod a kalóriákat.

Mi működteti a tested?

Odafigyelsz a leadás és bevitel egyensúlyára. A napi egyenleged negatív, azaz többet fogyás kitűző célok le, mint amit beviszel és mégsem moccan a súlyod tapodtat sem.

Ha ezt tapasztalod, akkor ez azt mutatja, hogy az étrended összetevőit rosszul válogatod meg. Minden valószínűség szerint gyakran eszel-iszol magas szénhidráttartalmú ételt-italt, még késő este is. Hogy ez miért rossz? A tested számára a szénhidrát lebontás nagyon könnyű és ha van cukor a véredben, akkor ebből állítja elő az energiát.

Normális esetben ha a cukor elfogy, akkor a test átáll zsírok bontására. Ehhez azonban egyes embereknek napokra van szüksége. Ha tehát egész nap falod a cukrokat mégoly kis mennyiségben isa tested soha nem áll át, hogy a korábban felhalmozott zsírodból egy grammot is elbontson. Ha tehát ezt tapasztalod, akkor fordulj táplálkozási szakemberhez.

Segít meghatározni, hogy miből álljon az fogyás kitűző célok, mikor és mennyi szénhidrátot, zsírt és fehérjét fogyassz.